Az a nap a bölcsesség újradefiniálásáról szól, a jelen korunk változásainak és a márkák összetett építkezési útjának összefüggésére tekintve.
Szembenézünk a 21. század kulturális változékonyságának kihívásaival. Hátralépünk, hogy történelmi és filozófiai nézőpontból lássuk a kort, amelyben élünk – megvizsgálva, hogyan hoznak az egyes korszakok, generációk új kontextusokat, érzelmi textúrákat és kultúrákból fejlődő új kifejezésformákat, amelyek a kommunikációs módszereket is befolyásolják.
A márkák és a fogyasztói kultúrák nemcsak tükrözik a világot – kölcsönösen formálják is egymást. Hatással vannak a fogyasztókra, munkavállalókra, alakítják, hogy kik vagyunk, és mi is formálhatjuk ezeket, aszerint, miben hiszünk, és milyen purpose szerint élünk.
Együtt vizsgáljuk meg, hogyan hatnak egymásra ezek az erők, és hogy a vállalatok és szervezetek miként tudnak tájékozódni és virágozni ebben a gyorsan változó kulturális és technológiai tájban – nem kizárólag a hype hullámán szörfölve, hanem közben tartós értéket teremtve, miközben újra kapcsolódunk gyökereinkhez, hagyományainkhoz és identitáspontjainkhoz. Lobbantsuk fel a törzsi tüzet, ami még mindig képes összekötni a digitális jövő emberét.
Legyen ez egy olyan nap, ahol idők kapui nyílnak ősi bölcsességek és jövőbeli totemek között – mint egy cyberpunk szamuráj víziója. A pillanatnyi mozgalmakban bárki lehet a másodperc Lisan al-Gaib-ja, de csak akkor tudunk értéket kovácsolni, ha közben megtanulunk táncolni a hullám tetején, márkaként megőrizve gyökereinket, küldetésünket, miközben globálisan rezonálunk.
TRUNK TAMÁS, @DABLTY
FOLYÉKONY MODERNITÁS
DIGITÁLIS TÖRZSEK
MOZGÁSBAN A KULTÚRÁK
KOROK KONTEXTUSBAN
IDENTITÁS MINT
CÉLCSOPORT ATTRIBÚTUM
PURPOSE
VIRALITÁS VAGY
ÉRTÉKTEREMTÉS
MÉMEKBŐL MOZGALMAK
ALGORITMUS MARKETING
AZ ÚJGENERÁCIÓS BÖLCSESSÉG
SZEMÉLYES MÁRKA HELYETT
EGYÉNI MÍTOSZOK
FOGYASZTÓBÓL KOLLABORÁTOR
"AZ INSPIRATÍV TUDÁS ÁTADÁSA IS LEHET FINE DINING ÉLMÉNY"
TRUNK TAMÁS, @DABLTY
Trunk Tamás 2017 óta tart előadásokat az új generációkat – Z és Alfa generáció – érintő tematikákban, valamint márkaépítés témájában Közép-Európa vezető nemzetközi vállalatainál és a legrangosabb konferenciák színpadain.
A Trend Magazin – Ausztria vezető gazdasági lapja – a „30under30 – Austria's Leaders of Tomorrow” közé választotta. Magyarországon pedig megkapta
a „Jövő reménysége” vállalkozói Prima díjat.
Három könyv szerzője, akinek szenvedélyes hite, hogy a generációknak
a különbségek erősítése helyett elbűvölniük kell egymást.
Ehhez a közönség felé nem feltétlenül a tudás leegyszerűsítő közérthetővé tételén keresztül vezet az út. Ehelyett a status quo megkérdőjelezésével, új perspektívák átadásával és tágabb kontextusba helyezésével tud izgalmas és hiteles tartalmat teremteni.
| VENUE | KOMOR MARCELL STREET 1, 1095 BUDAPEST, HUNGARY |
| TIME | 07. NOVEMBER, 09.00 AM -14.00 PM |
THE FEE COVERS ATTENDANCE AT ALL PRESENTATIONS DURING THE EVENT AND INCLUDES CATERING SERVICES.
SPECIAL RING - THE TEN

