Az a nap a bölcsesség újradefiniálásáról szól, a jelen korunk változásainak és a márkák összetett építkezési útjának összefüggésére tekintve.
Szembenézünk a 21. század kulturális változékonyságának kihívásaival. Hátralépünk, hogy történelmi és filozófiai nézőpontból lássuk a kort, amelyben élünk – megvizsgálva, hogyan hoznak az egyes korszakok, generációk új kontextusokat, érzelmi textúrákat és kultúrákból fejlődő új kifejezésformákat, amelyek a kommunikációs módszereket is befolyásolják.
A márkák és a fogyasztói kultúrák nemcsak tükrözik a világot – kölcsönösen formálják is egymást. Hatással vannak a fogyasztókra, munkavállalókra, alakítják, hogy kik vagyunk, és mi is formálhatjuk ezeket, aszerint, miben hiszünk, és milyen purpose szerint élünk.
Együtt vizsgáljuk meg, hogyan hatnak egymásra ezek az erők, és hogy a vállalatok és szervezetek miként tudnak tájékozódni és virágozni ebben a gyorsan változó kulturális és technológiai tájban – nem kizárólag a hype hullámán szörfölve, hanem közben tartós értéket teremtve, miközben újra kapcsolódunk gyökereinkhez, hagyományainkhoz és identitáspontjainkhoz. Lobbantsuk fel a törzsi tüzet, ami még mindig képes összekötni a digitális jövő emberét.
Legyen ez egy olyan nap, ahol idők kapui nyílnak ősi bölcsességek és jövőbeli totemek között – mint egy cyberpunk szamuráj víziója. A pillanatnyi mozgalmakban bárki lehet a másodperc Lisan al-Gaib-ja, de csak akkor tudunk értéket kovácsolni, ha közben megtanulunk táncolni a hullám tetején, márkaként megőrizve gyökereinket, küldetésünket, miközben globálisan rezonálunk.

TRUNK TAMÁS, @DABLTY

FOLYÉKONY MODERNITÁS

DIGITÁLIS TÖRZSEK

MOZGÁSBAN A KULTÚRÁK

KOROK KONTEXTUSBAN

IDENTITÁS MINT
CÉLCSOPORT ATTRIBÚTUM

PURPOSE

VIRALITÁS VAGY
ÉRTÉKTEREMTÉS

MÉMEKBŐL MOZGALMAK

ALGORITMUS MARKETING

AZ ÚJGENERÁCIÓS BÖLCSESSÉG

SZEMÉLYES MÁRKA HELYETT
EGYÉNI MÍTOSZOK

FOGYASZTÓBÓL KOLLABORÁTOR

TITLE

2025. NOVEMBER 7. ELŐADÓK

01

08:30-tól ÉRKEZÉS

02

09:00 - 09:10 Köszöntő – THE WISE ONES WIN

03

09:10 - 09:30 THE TEN – Kei Shimada, keynote speaker

04

9:30 - 9:45 THE TEN – Herczeg Ágnes, keynote speaker

05

9:45 - 10:05 THE TEN – Sean Wotherspoon, keynote speaker

06

10:05 - 10:20 SZÜNET

07

10:20 - 10:35 THE TEN panel discussion

08

10:35 - 10:50 THE TEN NIKO BACKSPIN, keynote speaker speaker

09

10:50 - 11:05 THE TEN Trunk Tamás, keynote speaker

10

11:20 - 11:35 SZÜNET

11

11:35 - 11:55 THE TEN Stefanie Winkler-Schloffer, keynote speaker

12

11:55 - 12:10 THE TEN Roberto Farneti, keynote speaker

13

12:10 - 12:20 THE TEN Farkas Levente András, keynote speaker

14

12:20 - 12:35 THE TEN Chase Young Keynote speaker

15

12:35 - 13:20 Hosszabb szünet – GENTLY DA SPITTAH  – zongoraszó

16

13:20 - 13:35 Young talent – MUSIC INDUSTRY, panel hosted by Tamás Trunk

17

13:35 - 13:50 Young talent  – ENTREPRENEURSHIP, panel hosted by Tamás Trunk

18

13:50 - 14:00 ZÁRÁS

"AZ INSPIRATÍV TUDÁS ÁTADÁSA IS LEHET FINE DINING ÉLMÉNY"

TRUNK TAMÁS, @DABLTY

Trunk Tamás 2017 óta tart előadásokat az új generációkat – Z és Alfa generáció – érintő tematikákban, valamint márkaépítés témájában Közép-Európa vezető nemzetközi vállalatainál és a legrangosabb konferenciák színpadain.
A Trend Magazin – Ausztria vezető gazdasági lapja – a „30under30 – Austria's Leaders of Tomorrow” közé választotta. Magyarországon pedig megkapta 
a „Jövő reménysége” vállalkozói Prima díjat.
Három könyv szerzője, akinek szenvedélyes hite, hogy a generációknak 
a különbségek erősítése helyett elbűvölniük kell egymást.

Ehhez a közönség felé nem feltétlenül a tudás leegyszerűsítő közérthetővé tételén keresztül vezet az út. Ehelyett a status quo megkérdőjelezésével, új perspektívák átadásával és tágabb kontextusba helyezésével tud izgalmas és hiteles tartalmat teremteni.

VENUE KOMOR MARCELL STREET 1,
1095 BUDAPEST, HUNGARY
TIME 07. NOVEMBER,
09.00 AM -14.00 PM









    ÁR

    90.000 Ft + ÁFA

    THE FEE COVERS ATTENDANCE AT ALL PRESENTATIONS DURING THE EVENT AND INCLUDES CATERING SERVICES.

    SPECIAL RING - THE TEN

    Az a nap a bölcsesség újradefiniálásáról szól, a jelen korunk változásainak és a márkák összetett építkezési útjának összefüggésére tekintve.
    Szembenézünk a 21. század kulturális változékonyságának kihívásaival. Hátralépünk, hogy történelmi és filozófiai nézőpontból lássuk a kort, amelyben élünk – megvizsgálva, hogyan hoznak az egyes korszakok, generációk új kontextusokat, érzelmi textúrákat és kultúrákból fejlődő új kifejezésformákat, amelyek a kommunikációs módszereket is befolyásolják.
    A márkák és a fogyasztói kultúrák nemcsak tükrözik a világot – kölcsönösen formálják is egymást. Hatással vannak a fogyasztókra, munkavállalókra, alakítják, hogy kik vagyunk, és mi is formálhatjuk ezeket, aszerint, miben hiszünk, és milyen purpose szerint élünk.
    Együtt vizsgáljuk meg, hogyan hatnak egymásra ezek az erők, és hogy a vállalatok és szervezetek miként tudnak tájékozódni és virágozni ebben a gyorsan változó kulturális és technológiai tájban – nem kizárólag a hype hullámán szörfölve, hanem közben tartós értéket teremtve, miközben újra kapcsolódunk gyökereinkhez, hagyományainkhoz és identitáspontjainkhoz. Lobbantsuk fel a törzsi tüzet, ami még mindig képes összekötni a digitális jövő emberét.
    Legyen ez egy olyan nap, ahol idők kapui nyílnak ősi bölcsességek és jövőbeli totemek között – mint egy cyberpunk szamuráj víziója. A pillanatnyi mozgalmakban bárki lehet a másodperc Lisan al-Gaib-ja, de csak akkor tudunk értéket kovácsolni, ha közben megtanulunk táncolni a hullám tetején, márkaként megőrizve gyökereinket, küldetésünket, miközben globálisan rezonálunk.

    TRUNK TAMÁS, @DABLTY

    FOLYÉKONY MODERNITÁS

    DIGITÁLIS TÖRZSEK

    MOZGÁSBAN A KULTÚRÁK

    KOROK KONTEXTUSBAN

    IDENTITÁS MINT CÉLCSOPORT ATTRIBÚTUM

    PURPOSE

    VIRALITÁS VAGY ÉRTÉKTEREMTÉS

    MÉMEKBŐL MOZGALMAK

    ALGORITMUS MARKETING

    AZ ÚJGENERÁCIÓS BÖLCSESSÉG

    SZEMÉLYES MÁRKA HELYETT EGYÉNI MÍTOSZOK

    FOGYASZTÓBÓL
    KOLLABORÁTOR

    TITLE

    NOVEMBER 7. 2025

    01

    8:30 - tól
    Érkezés

    02

    9:00 - 9:10

    Köszöntő – THE WISE ONES WIN

    03

    9:10 - 9:30
    THE TEN – Kei Shimada, keynote speaker

    04

    9:30 - 9:45

    THE TEN – Herczeg Ágnes, keynote speaker

    05

    9:45 - 10:05

    THE TEN – Sean Wotherspoon, keynote speaker

    06

    10:05 - 10:20

    SZÜNET

    07

    10:20 - 10:35

    THE TEN panel discussion

    08

    10:35 - 10:50

    THE TEN NIKO BACKSPIN, keynote speaker speaker

    09

    10:50 - 11:05

    THE TEN Trunk Tamás, keynote speaker

    10

    11:05 - 11:20

    THE TEN FERENCZI BALÁZS, keynote speaker

    11

    11:20 - 11:35

    SZÜNET

    12

    11:35 - 11:55

    THE TEN Stefanie Winkler - Schloffer, keynote speaker

    13

    11:55 - 12:10

    THE TEN Roberto Farneti, keynote speaker

    14

    12:10 - 12:20

    THE TEN Farkas Levente András, keynote speaker

    15

    12:20 - 12:35

    THE TEN Chase Young Keynote speaker

    16

    12:35 - 13:20

    Hosszabb szünet – GENTLY DA SPITTAH – zongoraszó

    17

    13:20 - 13:35

    Young talent – MUSIC INDUSTRY, panel hosted by Tamás Trunk

    18

    13:35 - 13:50

    Young talent  – ENTREPRENEURSHIP, panel hosted by Tamás Trunk

    19

    13:50 - 14:00

    ZÁRÁS

    "AZ INSPIRATÍV TUDÁS ÁTADÁSA IS LEHET FINE DINING ÉLMÉNY"

    TRUNK TAMÁS, @DABLTY

    Trunk Tamás 2017 óta tart előadásokat az új generációkat – Z és Alfa generáció – érintő tematikákban, valamint márkaépítés témájában Közép-Európa vezető nemzetközi vállalatainál és a legrangosabb konferenciák színpadain.
    A Trend Magazin – Ausztria vezető gazdasági lapja – a „30under30 – Austria's Leaders of Tomorrow” közé választotta. Magyarországon pedig megkapta 
a „Jövő reménysége” vállalkozói Prima díjat.
    Három könyv szerzője, akinek szenvedélyes hite, hogy a generációknak 
a különbségek erősítése helyett elbűvölniük kell egymást.
    Ehhez a közönség felé nem feltétlenül a tudás leegyszerűsítő közérthetővé tételén keresztül vezet az út. Ehelyett a status quo megkérdőjelezésével, új perspektívák átadásával és tágabb kontextusba helyezésével tud izgalmas és hiteles tartalmat teremteni.

    VENUE
    KOMOR MARCELL STREET 1,
    1095 BUDAPEST, HUNGARY

     

    TIME
    07. NOVEMBER,
    09.00 AM -14.00 PM









      ÁR

      90.000 Ft + ÁFA

      THE FEE COVERS ATTENDANCE AT ALL PRESENTATIONS DURING THE EVENT AND INCLUDES CATERING SERVICES.

      SPECIAL RING - THE TEN